گارانتی و خدمات پس از فروش

 

محصولات شرکت ایرانمهر گیربکس دارای یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

شرایط ضمانت نامه

  1. ضمانتنامه بدون مهر فروشنده فاقد اعتبار است.
  2. خدمات گارانتی فقط برای تعمیر یا سرویس دستگاه بوده و فقط شامل ارائه خدمات رایگان برای تعویض قطعات و دستمزد تعمیر می باشد.
  3. دستگاههایی دارای گارانتی هستند که دارای برگ ضمانتنامه باشند. بدیهی است جهت استفاده از خدمات گارانتی ارائه برگ ضمانتنامه در زمان مراجعه ضروری است.
ضمانت نامه در شرایط زیر فاقد اعتبار است.
  1. صدمات و ضایعات ناشی از ضربه، سقوط، حمل ونقل، تماس یا نفوذ آب و مواد شیمیایی، آتش یا حرارت زیاد، گرد و غبار شدید، نوسانات برق، رعد و برق و حوادث طبیعی،
  2. استفاده غلط از دستگاه یا مواردی خارج از سازگاری و استانداردهای تعیین شده برای دستگاه یا عمل نکردن به دستورالعمل های ذکر شده در کاتالوگ محصولات.
  3. صدمات و خرابی های ناشی از اتصال غلط یا ارتباط دستگاه با سایر دستگاهها، تجهیزات و لوازم جانبی غیر سازگار یا معیوب.
  4. دستگاه هایی که دستکاری شده یا توسط اشخاصی بجز خود شرکت تعمیر شوند.
  5. هر نوع دستکاری، خدشه یا کنده شدن پلاک و مشخصات دستگاه یا هرنوع دستکاری یا آسیب برگ ضمانتنامه.
  6. این شرکت نسبت به کیفیت الکتروموتور های مصرفی مسئولیتی ندارد، طبیعی است هرگونه اشکال در الکتروموتور متوجه کارخانه سازنده آن میباشد.
  7. الکتروموتور نصب شده روی گیربکس مشمول ضمانتنامه نمی باشند.